Známe organizace, kteří provádějí audit výrobku tak, aby vyhověli požadavkům a potřebám auditorů. Mnohé firmy dělají audit výrobku podle metodiky popsané ve VDA 5.
My se domníváme, že není důležité, jak audit výrobku děláme, ale proč ho děláme. A účel, proč ho děláme, nám nabízí směr, jak audit výrobku pojmout.
Jak postupujeme?
Při auditu výrobku zastupujeme zákazníka dané organizace a díváme se očima mimořádné přísného zákazníka! Kontrolujeme znaky a vady a vyjadřujeme je jedním číslem. Přitom zjišťujeme nejslabší místa výrobku.
Audit výrobku je výborná příležitost posoudit i ty parametry, které se při kontrole běžně nehlídají a mohou tak často "utéct".
Prostřednictvím auditu výrobku provádíme benchmark a vidíme, kde s našimi výrobky či službami v kvalitě jsme a kam případně potřebujeme směřovat.
S-cope považuje audit výrobku za významný a velmi užitečný nástroj, který ovlivňuje, zjišťuje a zlepšuje kvalitu produktů.
#internalaudit #productaudit #improvement #qualityfirst #automotive #qualitea #services #management #consulting #lessonslearned #benchmarking #motivation #managementsystems #VDA
Ing. Pavla Blackmore
Comentarios