Kvalita není jen záležitostí kvalitáře, věděl to už Aristoteles...

Aktualizováno: 29. 1.

„Quality is not an act, it is a habit."


A každý kvalitář potřebuje, aby si toto všichni zaměstnanci do jednoho vzali za své a zvykli si. Protože on sám to opravdu nespasí.

Kvalita je záležitostí všech, ne oddělení kvality.

  • Vedení firmy - odpovědnost, alokace zdrojů, statement…

  • Oddělení HR - které odpovídá za nábor a vstupní školení k systému kvality společnosti u nových zaměstnanců…

  • Zaměstnanců ve výrobě, kdy každý jednotlivec odpovídá za kvalitu své práce / výstupu vůči svému kolegovi, vedení společnosti a zákazníkovi…

  • Salesu, který dojednává podmínky, které pak musíte plnit a musíte toho být schopni

Doplníte mě?

My kvalitáři "jen":

  • Hlídáme soulad se standardy ze strany ISO norem, ale a to zejména ze strany zákazníků

  • Ladíme spolu s vámi procesy tak, aby byl tento soulad zajištěn

  • Snažíme se v praxi využít různé nástroje, které nám všem v tomto mohou pomoci

ALE NEJSME TI, KDO ZAJISTÍ KVALITU NEB NEUMÍME ČAROVAT.


 

Pokud byste chtěli svého kolegu z oddělení kvality za jeho práci pochválit před nastoupenou LinkedIn jednotkou - máte možnost.

Do 31/10 můžete poslat nominaci do soutěže Kvalitář roku 2021!


Těšíme se!


Veronika Soukupová, v.soukupova@s-cope.cz



#managementsystems

#qualitea

#qualitymanagement

#quality

#management


10 zobrazení0 komentářů

Nejnovější příspěvky

Zobrazit vše